تور ارمنستان

تور گرجستان

تور ارمنستان|تور گرجستان|قیمت تور ارمنستان و تور گرجستان مشاوره خانواده

تور ارمنستان |تور گرجستان|دیدنی های ارمنستان|قیمت تور ارمنستان|دیدنی های گرجستان|قیمت تور گرجستان

.
درباره ما
آخرین مطالب
اطلاعات کاربری
خبرنامه
دیگر موارد
آمار وب سایت

در مطلب قبلی درباره برخی از سوالاتی که ممکن است برای برخی از هموطنانمان درباره تور گرجستان و مسافرت به این کشور پیش بیاید را مطرح کردیم و در این پست هم به ادامه سوالات می پردازیم:

سوال : آیا برای سفر به گرجستان اخذ ویزا لازم است ؟

پاسخ وبسایت تور گرجستان : در حال حاضر بلی.شما میتوانید با پرداخت حدود 33 دلار به ازای هر نفر در ورودی مرز هوایی یا زمینی یک ویزای 30 روزه در گرجستان دریافت کنید.البته لازم به ذکر است در بعضی مواقع این مدت به تشخیص کارشناس اقامت گرجستان ممکن است کمتر صادر شود.

سوال : سرمایه گذاری در چه زمینه هایی در گرجستان مناسب تر است؟

پاسخ وبسایت تور گرجستان : صنایع وابسته به صنعت گردشگری مانند ساخت هتل یا مراکز تفریحی در این کشور توصیه میشود. بعلت شرایط اقلیمی مناسب فرصتهای زیادی نیز در بخش دامداری و کشاورزی وجود دارد. بطور کلی با توجه به رکود اقتصادی حال حاضر در اروپا و فضای باز اقتصادی در گرجستان این کشور سرزمین فرصتها محسوب می شود.

سوال : کشور گرجستان عضو کدامیک از سازمانهای مهم بین المللی است و آیا امکان پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا وجود دارد؟

پاسخ وبسایت تور گرجستان : گرجستان دارای اقتصاد قدرتمند و با تجارتی آزاد و شناور در منطقه قفقاز است.این کشور جزو سازمان تجارت جهانی است و از اقتصاد پویایی برخوردار است.همچنین گرجستان عضو ناظر ناتو و اتحادیه اروپاست. با توجه به امضای توافقنامه همگرایی گرجستان و اتحادیه اروپا، پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

سوال : آیا در صورت عدم حضور من در گرجستان امکان ثبت شرکت،باز کردن حساب بانکی و اقامت وجود دارد؟

پاسخ وبسایت تور گرجستان : شما میتوانید با دادن وکالت محضری به وکیل ما در ایران و انجام یکسری تاییدیه های اداری بدون حضور در گرجستان اقدام به ثبت شرکت ، باز کردن حساب بانکی شخصی و حساب بانکی شرکتی کنید ولی اقامت گرجستان بدلیل یکسری کارهای اداری که حضور شما حتما لازم است امکان پذیر نمی باشد.

سوال : اگر در خاک گرجستان صاحب فرزندی شوم آیا به فرزند من شهروندی و پاسپورت گرجستان تعلق می گیرد؟

پاسخ وبسایت تور گرجستان : در حال حاضر خیر.با مراجعه به سفارت ایران در تفلیس می توانید برای فرزندتان کارت ملی و شناسنامه ایرانی دریافت کنید ولی با توجه به اینکه توافقنامه همگرایی گرجستان و اتحادیه اروپا امضا شد امید است در آینده ای نزدیک گرجستان به اتحادیه اروپا بپیوندد و لذا با توجه به تبعیت گرجستان از قوانین اتحادیه اروپا این امید وجود دارد در آینده ای بسیار نزدیک این قانون اصلاح گردد.

سوال : در صورتی که نیاز به داروی خاصی در طول سفر به گرجستان وجود داشته باشد و مجبور به همراه داشتن آن دارو باشیم، قبل از سفر چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

پاسخ وبسایت تور گرجستان : ورود هر گونه دارو با پایه مخدر (انواع استامینوفن و …) و یا روانگردان (قرص های آرامبخش و …) به خاک گرجستان ممنوع است و عواقب بدی را برای فرد حامل در پی خواهد داشت. به همین دلیل، گمرکات مرزی گرجستان به انواع دارو حساس هستند و لازم است در صورتی که مجبور به همراه داشتن و مصرف داروی خاصی در طول سفر به این کشور هستید، قبل از سفر مدارک لازم را تهیه نمایید.

به این منظور لازم است در مرحله اول یک نسخه معتبر از پزشک متخصص مربوطه تهیه نمایید. نسخه پزشک را به تایید سازمان نظام پزشکی برسانید. سپس نسخه پزشک و تاییدیه سازمان نظام پزشکی را توسط دارالترجمه رسمی ترجمه و ابتدا به تایید دادگستری و سپس وزارت امور خارجه برسانید. در نهایت نیز ترجمه تایید شده توسط وزارت امور خارجه را به تایید سفارت گرجستان در تهران رسانده و در طول سفر همراه داشته باشید.

 





:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , وبسایت تور گرجستان , سفر به گرجستان , ویزای گرجستان , وزارت امور خارجه , گمرکات مرزی گرجستان , گرجستان , سفر به گرجستان , پاسپورت گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : رامش
ت : چهار شنبه 9 آبان 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
***************************
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی